Tämä opas koskee Internet-yhteyksiä 1 000 Mbit/s nopeuksiin asti.
Onko sinulla Bahnhofilta aiemmin hankittu verkkokaapeli tai muita laitteita? Poista nämä käytöstä, sillä niitä ei tarvita uuden reittitimesi kanssa.
1.
Yhdistä reititin
Kytke verkkokaapeli kuitupäätteestä reitittimeen (”WAN-portti”). Tarkista, että et kytke reititintä puhelinpistokkeeseen.
2.
Käynnistä reititin
Kytkeke retitittimen virtajohto ja käynnistä reititin on/off-napista. Odota noin 20 minuuttia jona aikana reittitin hakee asetuksia.
3.
Yhdistä verkkoon
Kun reitittimen valot eivät enää vilku voit yhdistää tietokoneen/mobiililaitteen WiFi- verkkoon. Verkon nimi ja salasana (”WPA2 key”, ”WLAN key” tai ”Wireless key”) löytyy reitittimestä.
Nyt verkkoyhteytesi pitäisi toimia!
Jos tämä ei toimi saattaa olla mahdollista, että sinun tulee mennä sivuille dhcp.bahnhof.se avaamalla selaimesi tietokoneellasi/matkapuhelimellasi. Sivuilta voit aktivoida palvelusi.
Haluatko lähettää reitittimesi takaisin?
Jos reititin ei toimi, kuten pitäisi on sinulla palautusoikeus. Lähetä reititin takaisin sen mukana tulleessa pakkauksessa (muovi päällä). Reittimen tulee olla uudenveroisessa kunnossa ja lähetetty 14 päivän sisällä siitä, kun olette vastaanottaneet laitteen.
Palautusosoite: Bahnhof AB Box 930 781 29 Borlänge Sverige
Ongelmia yhteydessä?
Usein laajakaistan ongelmat voidaan ratkaista sammuttamalla reititin, odottamalla 20 sekuntia ja käynnistämällä se uudelleen.