
Nyt verkkoyhteytesi pitäisi toimia!
Jos tämä ei toimi saattaa olla mahdollista, että sinun tulee mennä sivuille dhcp.bahnhof.se avaamalla selaimesi tietokoneellasi/matkapuhelimellasi. Sivuilta voit aktivoida palvelusi.
Tämä opas koskee Internet-yhteyksiä 1 000 Mbit/s nopeuksiin asti.
Onko sinulla Bahnhofilta aiemmin hankittu verkkokaapeli tai muita laitteita? Poista nämä käytöstä, sillä niitä ei tarvita uuden reittitimesi kanssa.
Kytke verkkokaapeli kuitupäätteestä reitittimeen (”WAN-portti”). Tarkista, että et kytke reititintä puhelinpistokkeeseen.
Kytkeke retitittimen virtajohto ja käynnistä reititin on/off-napista. Odota noin 20 minuuttia jona aikana reittitin hakee asetuksia.
Kun reitittimen valot eivät enää vilku voit yhdistää tietokoneen/mobiililaitteen WiFi- verkkoon. Verkon nimi ja salasana (”WPA2 key”, ”WLAN key” tai ”Wireless key”) löytyy reitittimestä.
Jos tämä ei toimi saattaa olla mahdollista, että sinun tulee mennä sivuille dhcp.bahnhof.se avaamalla selaimesi tietokoneellasi/matkapuhelimellasi. Sivuilta voit aktivoida palvelusi.
Jos reititin ei toimi, kuten pitäisi on sinulla palautusoikeus. Lähetä reititin takaisin sen mukana tulleessa pakkauksessa (muovi päällä). Reittimen tulee olla uudenveroisessa kunnossa ja lähetetty 14 päivän sisällä siitä, kun olette vastaanottaneet laitteen.
Palautusosoite:
Bahnhof AB
Box 930
781 29 Borlänge
Sverige
Usein laajakaistan ongelmat voidaan ratkaista sammuttamalla reititin, odottamalla 20 sekuntia ja käynnistämällä se uudelleen.
Soita meille numeroon 075 326 6400 tai ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.
075-326 64 00
Bahnhof AB
Nylandsgatan 2
00120 Helsinki
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)