Tämä opas koskee Internet-yhteyksiä 1 000 Mbit/s nopeuksiin asti.
Onko sinulla Bahnhofilta aiemmin hankittu verkkokaapeli tai muita laitteita? Poista nämä käytöstä, sillä niitä ei tarvita uuden reittitimesi kanssa.
Kytke verkkokaapeli kuitupäätteestä reitittimeen (”WAN-portti”). Tarkista, että et kytke reititintä puhelinpistokkeeseen.
Kytke reitittimen virtajohto ja käynnistä laite on/off -napista. Odota noin 20 minuuttia, jonka aikana reititin hakee asetuksia.
Kun reitittimen valot eivät enää vilku, voit yhdistää tietokoneen/mobiililaitteen WiFi-verkkoon. Verkon nimi ja salasana (”WPA2 key”, ”WLAN key” tai ”Wireless key”) löytyy reitittimestä.
Sinulla on palautusoikeus, jos reitittimesi ei toimi kuten pitää. Lähetä reititin takaisin sen mukana tulleessa pakkauksessa (muovi päällä). Reitittimen tulee olla uudenveroisessa kunnossa ja lähetetty 14 päivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut laitteen (maksat itse palautuskulut).
Palautusosoite:
Bahnhof AB
Box 930
781 29 Borlänge
Sverige
Usein laajakaistan ongelmat voidaan ratkaista sammuttamalla reititin, odottamalla 20 sekuntia ja käynnistämällä se uudelleen.
Soita meille numeroon 075 326 6400 tai ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella.
Bahnhof Oy
Uudenmaankatu 2
00120 Helsinki
Käynti ajanvarauksella
0800 30 60 60