Riippumaton tutkimusyhtiö Svenskt Kvalitetsindex (SKI) on mitannut yritysten laajakaistatarjoajien asiakastyytyväisyyttä. Tulos on selvä: Bahnhofilla on Ruotsin tyytyväisimmät laajakaista-asiakkaat.
Kyselyn tullessa SKI:ltä – joka on Ruotsin valtion perustama säätiö edistämään yhteiskunnan positiivista laatukehitystä – antaa tulokselle merkittävää lisäarvoa.
Tämä on osoitus sitoutumisestamme sekä kovasta työstä asiakastyytyväisyyden edistämiseen. Ruotsissa saavutettu tulos heijastuu suoraan myös Suomeen, jossa rakennamme tulevaisuutta panostaen erityisesti asiakastyytyväisyyteen.
Koko raportti luettavissa ruotsiksi oheisesta linkistä:
Bahnhof – 74,5
Telia – 73,7
Telenor – 72,0
Tele 2 – 69,6
Bredband2 – 67,9
Muut – 69,7
Tre – 66,9
Toimialan keskiarvo – 71,3
Raportti osoittaa, että asiakkaat antavat korkeat arvosanat laajakaistan vakauden lisäksi myös luotettavuudesta sekä yleisesti palvelusta.
Avain hyvään asiakaspalveluumme on henkilökohtainen lähestymistapa ja asioiden nopea käsittely. Mikäli haluat liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon, otathan meihin yhteyttä ja kerromme lisää!